17-24 września 2018 r.

  • K. Machała:  Od artykułu i dwóch filmików do kompletnej lekcji, czyli garść pomysłów na opracowanie autorskich materiałów

Workshop handout

What can Spotify tell us about economy?" - raw text

Millenial economy handout

  • K. Opiela: How to make learning grammar fun – praktyczne porady, jak uczyć zagadnień gramatycznych, które sprawiają studentom na poziomie B2/B2+ największą trudność.

how to have fun with grammar presentation

  • K. Łukowicz: Pegaz dla bardzo początkujących

Krótki wstęp i spis treści

Część I - Logowanie się na „Pegazie”, odnajdywanie grupy lektoratowej, ważniejsze przyciski 

Część II - Umieszczanie na „Pegazie” materiałów dydaktycznych

Część IIIa - Tworzenie interaktywnych ćwiczeń „Przeciągnij i upuść na tekst”

Część IIIb - Tworzenie interaktywnych ćwiczeń Dopasowanie przez „Przeciągnij i upuść”

Część IIIc - Tworzenie interaktywnych ćwiczeń „Krótka odpowiedź”

Część IVa - Przeprowadzanie zajęć internetowych „ Informacja dla studentów” 

Część IVb - Przeprowadzanie zajęć internetowych „Ustawianie parametrów, sprawdzanie wyników”

Część IVc - „sprawdzanie wyników”

materiały do przykładowych ćwiczeń- sentencje

Materiały szkoleniowe 2017/2018

29 stycznia - 2 lutego 2018 r.

Materiały szkoleniowe 2016/2017

8-27 września 2017 r.

28 czerwca - 5 lipca 2017 r.

31 stycznia - 2 lutego 2017

Materiały szkoleniowe 2015/2016

29 czerwca - 8 lipca 2016

29 stycznia - 3 lutego 2016

23 września - 24 września 2015

Materiały szkoleniowe 2014/2015

30 czerwca 2015

29 stycznia 2015

12 grudnia 2014

8 - 9 września 2014

1 - 2 lipiec 2014