Skip to main content

Навигационная цепочка Навигационная цепочка

Отображение сетевого контента Отображение сетевого контента

Wyniki sortowane według etykiety: publikacje

Aktualności

publikacje

Mój „inny” lektorat – język angielski dla osób słabosłyszących i niesłyszących w UJ

W odpowiednio przystosowanej przestrzeni pracuje odpowiednio przeszkolony nauczyciel, czyli ja, w nieco innej roli niż na kursach ze studentami bez niepełnosprawności, na których jestem bardziej moderatorem, stymulując ich samodzielną pracę...
Читать еще o Mój „inny” lektorat – język angielski dla osób słabosłyszących i niesłyszących w UJ
publikacje

Dwupodmiotowość w nauczaniu projektowym na lektoratach w szkole wyższej

The purpose of the paper is to show how the principle of dual agency, one of the key principles of autonomous language teaching/learning, can be opera- tionalized in a higher education context. The implementation of this principle facilitates an authentic dialog between a language teacher and his/her stu- dents. The quality of this dialog is determined by teacher autonomy, linked synergistically with student autonomy. An ideal environment for both parties to practice autonomy can be built through a project-based approach.
Читать еще o Dwupodmiotowość w nauczaniu projektowym na lektoratach w szkole wyższej

Отображение сетевого контента Отображение сетевого контента