Przejdź do głównej treści

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

wydarzenia

Akredytacja jako stan umysłu: Akredytacja EAQUALS w Jagiellońskim Centrum Językowym UJ

Akredytacja w odniesieniu do edukacji językowej na poziomie szkoły wyższej wydaje się wciąż nie mieć jednoznacznej definicji w polskim kontekście edukacyjnym. Działanie takie podlega zatem różnym interpretacjom, jeśli chodzi o jego rolę oraz końcowe rezultaty
więcej o Akredytacja jako stan umysłu: Akredytacja EAQUALS w Jagiellońskim Centrum Językowym UJ
publikacje

Dwupodmiotowość w nauczaniu projektowym na lektoratach w szkole wyższej

The purpose of the paper is to show how the principle of dual agency, one of the key principles of autonomous language teaching/learning, can be opera- tionalized in a higher education context. The implementation of this principle facilitates an authentic dialog between a language teacher and his/her stu- dents. The quality of this dialog is determined by teacher autonomy, linked synergistically with student autonomy. An ideal environment for both parties to practice autonomy can be built through a project-based approach.
więcej o Dwupodmiotowość w nauczaniu projektowym na lektoratach w szkole wyższej

Widok zawartości stron Widok zawartości stron