Przejdź do głównej treści

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wydarzenia

Grywalizacja w dydaktyce języków obcych – Teaching Slam 2022

W dniu 24.10.2022 mgr Maria Talaczyńska podczas konkursu "Teaching Slam 2022 – forum wymiany dobrych praktyk w dydaktyce akademickiej" przedstawiała założenia metody, zasady i efekty zrealizowanego przez nią kursu języka obcego metodą grywalizacyjną. Zajęcia poprowadzone w oparciu o dwa odrębne scenariusze wskazują na efektywność metody grywalizacyjnej w procesie nauczania, w szczególności na wzmocnienie motywacji angażowania się w zajęcia i chęci wykonywania samodzielnej pracy poza nimi
więcej o Grywalizacja w dydaktyce języków obcych – Teaching Slam 2022

31 Konferencja IATEFL, Language Teaching - Exchanging Ideas, 16-18 września 2022, Poznań

Zasłyszane wśród lektorek i lektorów, którzy wzięli udział w konferencji (Izabela Bakota, Małgorzata Grabania-Mukerji, Renata Podgórska, Bernardeta Raczkiewicz, Wioletta Rożnawska, Jolanta Rutkowska, Marta Sterna, Dominika Stopa, Monika Wolanin, Maciej Wzorek, Katarzyna Ziembińska), kolejność cytatów przypadkowa
więcej o 31 Konferencja IATEFL, Language Teaching - Exchanging Ideas, 16-18 września 2022, Poznań

Prawdopodobieństwo jako instrument retoryczny

Choć prawdopodobieństwa łączymy dziś przede wszystkim ze statystyką i matematyką, to termin ten sięga także obszaru mniej wymiernego - wiary, zaufania, przesądów, przekonań. W serii Monografie FRNP ukazała się praca Prawdopodobieństwo w retoryce antycznej poświęcona temu drugiemu rodzajowi prawdopodobieństwa. Jej autor, dr. hab. Marek Hermann z Jagiellońskiego Centrum Językowego UJ, był gościem audycji Dwójki Polskiego Radia
więcej o Prawdopodobieństwo jako instrument retoryczny

Widok zawartości stron Widok zawartości stron