Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Publikacje

Akredytacja jako stan umysłu: Akredytacja EAQUALS w Jagiellońskim Centrum Językowym UJ

14.06.2013
Akredytacja w odniesieniu do edukacji językowej na poziomie szkoły wyższej wydaje się wciąż nie mieć jednoznacznej definicji w polskim kontekście edukacyjnym. Działanie takie podlega zatem różnym interpretacjom, jeśli chodzi o jego rolę oraz końcowe rezultaty
więcej o Akredytacja jako stan umysłu: Akredytacja EAQUALS w Jagiellońskim Centrum Językowym UJ

Dwupodmiotowość w nauczaniu projektowym na lektoratach w szkole wyższej

14.05.2013
Zadaniem nauczyciela staje się teraz sprzęgnięcie wymiaru indywidualnego z wymiarem społecznym uczenia się i ułatwienie uczącym się osiągnięcia ich celów dydaktycznych
więcej o Dwupodmiotowość w nauczaniu projektowym na lektoratach w szkole wyższej

Widok zawartości stron Widok zawartości stron